מדיניות החזרה של Tile Israel
כאשר אתה קונה ב- Tile, אתה יכול לרכוש פריטים הנמכרים ישירות על ידי Tile או על ידי מוכרים של צד שלישי שמפרטים את המוצרים שלהם למכירה בשוק שלנו. בכל מקרה, המטרה שלנו היא לספק לך חווית לקוח יוצאת דופן בכל פעם שאתה קונה אצלנו. מדיניות החזרה זו מכסה את כל הפריטים שנרכשו דרך Tile . זה נועד לתת לך ביטחון שאנחנו עומדים מאחורי המוצרים בשוק שלנו וכדי להקל על החזרות אם אתה לא מרוצה לחלוטין עם פריט. עליך לעיין בתנאים אלה בקפידה לפני ביצוע רכישה כלשהי.
החזרות
אם אינך מרוצה מפריט שרכשת ב- Tile, תוכל ליזום החזרה תוך 10 יום מהמשלוח לקבלת החזר, כל עוד הפריט במצב ובאריזתו המקוריים. לא ניתן להחזיר פריטים שנעשה בהם שימוש או שינוי כלשהו. אנא עיין בסעיף הבא אם הפריט הגיע פגום או פגום; תנאים שונים עשויים לחול.
כדי להחזיר פריט, בקר בדף ההזמנות שלך , בחר בלחצן "החזר או החלף פריט" עבור ההזמנה המתאימה ופעל לפי ההוראות. אתה תהיה אחראי לעלויות המשלוח להחזרה (גם אם אתה משתמש בתווית משלוח חזרה שסופקה על ידי Tile Israel או המוכר), למעט מקרים שבהם הפריט הגיע פגום או פגום. שימו לב שהאפשרות ליזום החזרה תופיע בתאריך המשלוח ותהיה זמינה למשך 10 יום.
אם אתה שולח את הפריט בחזרה ללא תווית מ- Tile Israel או מהמוכר, אנו ממליצים לבטח את המשלוח החוזר שלך ולהשתמש בשיטת משלוח הניתנת למעקב. לא יינתנו החזרים עבור פריטים שניזוקו בהובלה חוזרת או עבור החזרות שלא התקבלו מעולם.
לא ניתן להחזיר את הפריטים הבאים:
– פריטים שסומנו כפריטים בהזמנה מיוחדת או "לא ניתן להחזרה" בדף המוצר או במהלך תהליך התשלום;
פריטים פגומים ופגומים
במקרה הבלתי סביר שפריט שהזמנת יגיע פגום או פגום, אתה רשאי להחזיר את הפריט (וכל פריט אחר מאותה הזמנה אם הם חלק מסט) להחלפה או החזר מלא, כל עוד תדווח על בעיה במסגרות הזמן הבאות:
– עבור פריטים שנשלחו על ידי ספקי חבילות (כגון ציטה, HFD, באזזר משלוחים וכו'):
i. פריטים פגומים ופגומים: תוך 10 יום מהמסירה
– עבור פריטים שנשלחו על ידי מובילי משא:
i. פריטים פגומים: תוך 5 ימים מהמסירה. זה קריטי לדווח על הבעיה בתוך פרק זמן זה כדי שניתן יהיה להגיש תביעה מול הספק.
ii. פריטים פגומים: תוך 10 יום מהמסירה.
אתה יכול למצוא את סוג המשלוח (חבילה או הובלה) עבור הפריט שלך רשום בדוא"ל אישור המשלוח שלך.
אנו ממליצים לך לבדוק את אריזת הפריט לפני קבלת הפריט מהמוביל. במידה והאריזה או הפריט נראים פגומים עם הגעתו, יש לצלם את הנזק ואתה רשאי להודיע למוביל ולסרב למשלוח. במקרה זה, אנא דווח על הבעיה בתוך מסגרת הזמן הרלוונטית הרשומה לעיל ותוכל לבחור לקבל החלפה או החזר כספי.
כדי לדווח על בעיה בפריט, בקר בדף ההזמנות שלך , בחר בלחצן "החזר או החלף פריט" עבור ההזמנה ופעל לפי ההוראות. ייתכן שתידרש להגיש צילומים של המוצר הפגום או הפגום ואריזתו (האריזה המקורית נדרשת כדי להקל על החזרה אלא אם ניזוק בהובלה ואינה שמישה).
הערה חשובה לגבי משלחי מטענים : אם תחליט להשתמש במשלח משלך כדי לשלוח פריט או אם אתה מייצא פריט מחוץ לישראל בעצמך או דרך מוביל אחר, Tile Israel לא תהיה אחראית לספק החלפה או החזר כספי עבור כל פגיעה או פריטים פגומים. אסור לרשום את Tile Israel בשום תיעוד ייצוא.
החזרים
אם תבחר לקבל החזר עבור פריטים זכאים, יוחזר לך מחיר המוצר ומס המכירה הרלוונטי. עבור פריטים פגומים או פגומים (וכל פריט אחר מהזמנה זו אם הם חלק מסט), תקבל גם החזר עבור כל סכום ששילמת דרך Tile Israel כדי שהפריט יישלח אליך. עבור פריטים שלא היו פגומים או פגומים, אתה תהיה אחראי לעלות המשלוח להחזרה (בין אם הפריט נשלח בחבילה או בהובלה) עלויות המשלוח ינוכו מסכום ההחזר המגיע לך.
החזרים כספיים יונפקו לשיטת התשלום המקורית זמן קצר לאחר ש- Tile Israel או המוכר (לפי המקרה) יקבלו ויעבדו את הפריט המתאים. אם לא נוכל להחזיר את שיטת התשלום המקורית, Tile Israel תספק לך אשראי בחנות עבור סכום ההחזר המגיע לך, אשר עשוי לשמש רק לרכישות ב- Tile.co.il .
פריטים חסרים
אם בהזמנה שלך חסרים פריטים או חלקים כלשהם, אנא הודע לנו בהקדם האפשרי ולא יאוחר מ-10 יום לאחר המשלוח. אם הפריט נמכר על ידי Tile Israel, עליך ליצור קשר עם תמיכת הלקוחות שלנו על ידי לחיצה על כפתור "צור קשר עם Tile" בדף ההזמנות שלך . אם הפריט נמכר על ידי מוכר צד שלישי, עליך ליצור קשר ישירות עם המוכר על ידי לחיצה על כפתור "צור קשר עם המוכר". כך, האדם הנכון יכול לעזור לך לפתור את הבעיות במהירות האפשרית.
ביטולים
אתה יכול לבטל הזמנה תוך 120 דקות לאחר ביצוע ההזמנה על ידי ביקור בדף ההזמנות ובחירה בלחצן "בטל הזמנה" עבור ההזמנה. שימו לב שהאפשרות לביטול תופיע רק למשך 120 דקות לאחר ביצוע ההזמנה. לאחר שלב זה, ההזמנה תטופל למשלוח אליך.
אם ברצונך לבטל הזמנה לאחר 120 דקות, עליך ליצור קשר עם תמיכת הלקוחות של Tile Israel על ידי לחיצה על כפתור "צור קשר".
מידע בנושא אחריות
ייתכן שחלק מהמוצרים מכוסים באחריות היצרן. אנא צור קשר עם המוכר של הפריט כדי ללמוד עוד על כיסוי האחריות שלו.